Convivència a les places

| Data: Setembre 2025 – juny 2026 |
| Lloc: Barri de Les Corts |
| Client: Ajuntament de Barcelona, Districte de Les Corts |
DESCRIPCIÓ
Projecte del Districte de les Corts per fer de l’espai públic un lloc de joc, trobada i respecte. Entre setembre de 2025 i juny de 2026 hem dinamitzat el joc de pilota a les places Comas i Concòrdia amb el préstec gratuït de pilotes toves i la presència d’un dinamitzador, per promoure el joc lliure, l’activitat física i un ús segur i compartit de la plaça.
La proposta ha incorporat materials adaptats a diferents edats, especialment per a la petita infància, i ha treballat hàbits de coresponsabilitat, cura i retorn del material. D’aquesta manera s’ha millorat la convivència entre infants, famílies i veïnat.

OBJECTIUS
01 Fomentar la convivència i la corresponsabilitat a l’espai públic del Districte de les Corts, a través d’un joc de pilota segur per als ciutadans.
02 Promoure el sentiment de pertinença, la vinculació veïnal a l’espai públic i la diversificació d’usos dels territoris.
03 Reforçar la coresponsabilitat i la cura dels recursos comunitaris entre els infants.
ALTRES PROJECTES
Convivència a les places comparteix objectiu amb Juguem a les places, Nadalàctic, Convivència a les places: fer de l’espai públic un lloc de trobada, joc i cohesió veïnal a través de les arts escèniques.